Bine ai venit! Ai de facut doua lucruri: Citesti si Comentezi.

duminică, 28 septembrie 2008

Buna sera buna seara am venit cu sanioara :))

Ce zile minunate au fost sambata si duminica :X:X in al9-lea cer in fiecare seara... smecherie. Acum ma gandesc pentru maine scoala x( iar iar iar.. tre sa invat ca vine bacu acum la ora 11 si tre sa-l trec :))) Eu mai am un site dupa cum stii si am primit un comentariu tare d tot: "Merg cu fiul meu, in varsta de 7 ani la Judo, de o saptamana. Apel catre toti parintii: faceti-va un pic de timp si pentru copiii vostri, merita sa aiba parte de lucruri pe care noi nu le-am avut. E absolut necesar sa facem sport intr-o lume in care obezitea si supraponderabilitatea sunt dusmanii nostrii nr.1. Judo este unul dintre sporturile care intradevar merita incercat de copiii vostri fetite sau baieti. Am sansa sa stau alaturi de copil si sa vad antrenementul, am incredere totala in sensei, ii dau mana libera sa imi formeze copilul. Judo nu inseamna numai sport ci si alte lucruri: echilibru, disciplina, respect, autostapanire.
Judo ne formeaza copiii pentru un viitor mai bun, merita." Anonim.
Vezi judo nu e un sport cum il categorisesc multi altii "trante", e o arma pe care o folosesti doar la nevoie. Asa ca ia aminte si apucate de mic de el. Ma bag la somn, bye-bye ne intalnim in hawai.

Niciun comentariu: